Journalist.Ir - بحران‌های اسمی در رسانه


بحران‌های اسمی در رسانه
تاریخ : سه شنبه، 23 مرداد، 1386
موضوع : رادیو و تلویزیون


واژه بحران اغلب دلهره و اضطراب را در امور اجتماعی تداعی می کند و نمادی از بی‌ثباتی و عدم استقرار در ادبیات سیاسی است. اثر این واژه تا به آن حد است که اطلاق این صفت می‌تواند موجب بحران‌سازی دروغین شود. رسانه‌ها  بعضا برای ناامن جلوه دادن جوامع هدف بسیاری از مشکلات یا نارسایی‌های اندک را با زدن انگ بحران بسیار برجسته می‌کنند. وقوع بحران از دید کارشناسان زمانی است که منافع حیاتی یک کشور یا جامعه در کوتاه مدت با تهدید جدی مواجه  شود. طبعا بسیاری از رخدادهایی که هم اکنون در رسانه ها به آنها لقب بحران داده می‌شود، از این چارچوب خارج است. ادامه

وبلاگ‌هاي پرشين‌‌بلاگ را مي‌توانيد با حذف دامنه "كام" و اضافه كردن دامنه "آي‌آر" ببينيد.

توصيه مي‌كنم وبلاگ "خبرنگاري تلويزيوني" را كه بلاگر آن آقاي عابديني، مدير شبكه العالم است، دنبال كنيد.









منبع این مقاله : Journalist.Ir
http://www.Journalist.Ir

آدرس این مطلب :
http://www.Journalist.Ir/modules.php?name=News&file=article&sid=1865